четвер, 7 лютого 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені визначити критерії оцінювання та обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме : 
- Оцінювання не є одноразовою подією, а скоріше безперервним процесом упродовж виконаннями учнями проекту$
- Оцінювання початкових знань та навичок (оцінювання навчальних потреб учнів);
- Оцінювання впродовж всього виконання проектів лежить в основі оцінювання проектного навчання та забезпечують для учнів можливість продемонструвати свої знання багатьма способами. 
     Завдяки видам оцінювання, які стають складовою викладання навчальної теми, вчителі більше дізнаються про потреби своїх учнів і можуть коригувати процес викладання з метою покращення досягнень учнів.  
    Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
• самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
• переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
• залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
• продумувати порядок критеріїв. 

2 коментарі:

  1. Олено, Ви точно визначили риси, характерні для оцінювання діяльності учнів при формуючому навчанні та детально описали алгоритм створення форми оцінювання. Думаю, ваша рефлексія модуля допоможе іншим слухачам розібратися у згаданих питаннях. :) Щоб ще покращити і без того добрий результат, пораджу ще і розмістити деякі приклади завдань, виконуючи які ваші учні використовували подібні форми оцінювання своєї проектної діяльності.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую за такий коментарий) Я буває могу висловлювати думки дуже чітко......Якщо нервую, то на жаль, і не виходить щось у проекті.

      Видалити