Цей
модуль допоміг мені визначити критерії оцінювання та обдумати, що
означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме :
- Оцінювання
не є одноразовою подією, а скоріше безперервним процесом упродовж
виконаннями учнями проекту$
- Оцінювання початкових знань та навичок
(оцінювання навчальних потреб учнів);
- Оцінювання впродовж всього
виконання проектів лежить в основі оцінювання проектного навчання та
забезпечують для учнів можливість продемонструвати свої знання багатьма
способами.
Завдяки видам оцінювання, які стають складовою викладання
навчальної теми, вчителі більше дізнаються про потреби своїх учнів і
можуть коригувати процес викладання з метою покращення досягнень учнів.
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
• самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
• переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
• залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
• продумувати порядок критеріїв.
Олено, Ви точно визначили риси, характерні для оцінювання діяльності учнів при формуючому навчанні та детально описали алгоритм створення форми оцінювання. Думаю, ваша рефлексія модуля допоможе іншим слухачам розібратися у згаданих питаннях. :) Щоб ще покращити і без того добрий результат, пораджу ще і розмістити деякі приклади завдань, виконуючи які ваші учні використовували подібні форми оцінювання своєї проектної діяльності.
ВідповістиВидалитиДуже дякую за такий коментарий) Я буває могу висловлювати думки дуже чітко......Якщо нервую, то на жаль, і не виходить щось у проекті.
Видалити